Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skruva banåkabil
avgasfläns till kkk26a
1198 besök totalt
bmw*alex
sundsvall
Här sen Mar 2009

Trådstartare
avgasfläns till kkk26a

Vart kan jag få tag på en sån här rund avgasfläns till min kkk26?
mått 70*70*70 mellan bult hållen.

Uppsala
Här sen Feb 2003

Hmm...måste du köra just denna? Annars är det säkert bättre att sälja denna Porsche 924 Turbo aggregat
(vilket det ser ut att vara) till någon som behöver den och skaffa en K26:a från en Audi 100 som har vanligt fyrbultat mönster utan inbyggd dump. Eller är det en 931:a du har?

Mvh.

sundsvall
Här sen Mar 2009

Trådstartare
Re:

beepbeep skrev:
Hmm...måste du köra just denna? Annars är det säkert bättre att sälja denna Porsche 924 Turbo aggregat
(vilket det ser ut att vara) till någon som behöver den och skaffa en K26:a från en Audi 100 som har vanligt fyrbultat mönster utan inbyggd dump. Eller är det en 931:a du har?

Mvh.

jadu bra fråga det enda jag vet är att den kommer från en porsche , kan tänka mig att sälja den ifall det är någon som är intresserad eller bytas mot någon annan turbo kan också vara intressant

Uddevalla
Här sen Aug 2005

Har inte vi en flänstråd?

Citera
ice
Tokholm
Här sen Jan 2003

Re:

Nikel skrev:
Har inte vi en flänstråd?

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43490

Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt.
Citera
beepbeep
Uppsala
Här sen Feb 2003

Re:

bmw*alex skrev:
beepbeep skrev:

Mvh.

jadu bra fråga det enda jag vet är att den kommer från en porsche , kan tänka mig att sälja den ifall det är någon som är intresserad eller bytas mot någon annan turbo kan också vara intressant

som sagt, detta är en specuialvariannt av K26 gjord för Porsche 924 Turbo. Den har specialfläns och inbyggd (jättestor) dumpventil. Det är ingen anmärkningsvärt med den för övrigt. Detta gör den värdefull till folk som har Porsche 924 Turbo och ganska bökig för folk som försöker installera den i andra bilar.

Jag tror att det är klokare att kränga den till 924-folket och skaffa en vanlig fyrbultad turbo ifall du tänker installera den i en annan bil.

sundsvall
Här sen Mar 2009

Trådstartare
Re:

beepbeep skrev:
bmw*alex skrev:
beepbeep skrev:

Mvh.

som sagt, detta är en specuialvariannt av K26 gjord för Porsche 924 Turbo. Den har specialfläns och inbyggd (jättestor) dumpventil. Det är ingen anmärkningsvärt med den för övrigt. Detta gör den värdefull till folk som har Porsche 924 Turbo och ganska bökig för folk som försöker installera den i andra bilar.

Jag tror att det är klokare att kränga den till 924-folket och skaffa en vanlig fyrbultad turbo ifall du tänker installera den i en annan bil.

ja är helt inne på deta spår jag också finns tråd i säljes ifall någon vill köpa !

avgasfläns till kkk26a
1198 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande