| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
doppa rörchassi i grund färg
|
1481 besök totalt |
|
Finns det någon firma som skulle klara doppa ett helt chassi i galv eller grund färg. helst i skåne det finns många små utrymme som man inte kommer åt att måla på mitt bygge. tex rör som ligger mot plåt, plåt som överlappar varandra med ett par cm. _________________ Marty Cronvall |
||
|
Galvet ska du nog ge fan i du......
Borde inte vara att rekomendera alls då egenskaperna ändras till det sämre om jag inte minns fel blir dåligt..... Tror det blir svårt att hitta någon som doppar i färg men lycka till..... _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
||
|
Galv doppas väll i varma bad och det låter lite riskabelt.
Kan du inte måla hålrummen med en sådan slang man använder till Linolja? Fast med en etsande grund istället? |
||
|
Re:
Inte så varma så att det är risk att det slår sig, vill du galvat så är det bara att söka på galvaniseringsindustrier och det finns fler än man tror. I Sölvesborg har du t.ex http://www.jiwegalv.com/ _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||
|
penselmåla på vissa ställen?
Plötsligt börjar jag känna viss oro för mina 10 liter grundfärg som Eddie antagligen ställt hos mig. De är till mig, inte till dig.
|
||
|
Re:
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1481 besök totalt |