| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: IPhone *såld*
|
2285 besök totalt |
|
Hej Alla Ha en rent ny Iphone som är köpt i Shanghai fullt fungerande som telefon men finns inte synk programvara osv... så för mig som använder synk mot datorn så blir det svårt. Kankse någon som vill ge sina barn en Iphone ? Pris ide 500 kr + ev frakt Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||
|
Hej Johan
Tror inte det är en äkta trots att den är köpt i riktigt varuhus...'men alla funktiner som Ihone har är med men tex plats för två simkort... tror inte att den riktiga har det eller ? Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||
|
Re:
Riktiga iphones kostar inte 500 beggade (ens som stulna) och iphone har inte 2 simkortsplatser - det är bara kinesiska telefoner som har det. Antagligen ett märke som heter Hiphone. Kännetecknas av trögare processor och inte lika kalibrerad touchskärm om man ska vara mild i omdömet
_________________ M v h Stephan Berglund BMW M3 E36 -97 |
||
|
|
||
|
Re:
En fejkad ajphone kan väl aldrig köpas legalt om man hårddrar det?
|
||
|
Re:
okej vi får starta en ajphone tråd på flashback
Lycka till med försäljningen av telefönen!
|
||
|
Re:
Så länge man inte påstår att det är en iPhone så är det väl så men det är ju inte direkt väl skyltat att det är en iPhonekopia och det är väldigt olagligt att sälja kopior oavsett om den är lagligt köpt.
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
|
Re:
Gör han ju inte heller! Apple = iPhone Björn = IPhone
_________________ Kim Frederiksen Nissan S14a -97 2.2 Mazworx BMW 325iM Touring <--- Saknat.. Famous last words: I feel very confident behind the wheel of this car... |
||
|
Jag konstaterar att en kopia av en iPhone är såld och tråden har gjort sitt.
och att det sannolikt handlar om olovlig märkeskopiering av tillverkaren.... ...hursomhelst så är antagligen köparen och säljaren nöjda så nu låser jag tråden... _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g
|
||
![]() |
SÄLJES
|
2285 besök totalt |