Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
817 besök totalt |
Vecka 51 - ev. uppgradering av internetförbindelsen
Kan bli avbrott i värsta fall några dagar! Så ni känner er trygga med att rejsa.nu garanterat kommer tillbaka om ni undrar ![]() _________________ ![]() |
BOSTREAM
Håll i er... "Uppgraderade" mitt Bostream i Augusti. Eller rättare sagt, skickade in min beställning då. I måndags dog telefonen och internet. I tisdags gick telefonen igång. Internet var stendött. I torsdags kom ett brev där Bostream skrev "att övergången skulle gå så smidigt som möjligt" och att "modemet kommer innan vi stänger av din tidigare anslutning." Jovisst...jävligt bra timing nu innan Julhelgen då man ska betala räkningar osv. I fredags kom en lapp från Posten så jag kunde hämta ut mitt modem. Kämpade halva fredagskvällen med uppkopplingen, inget fungerade och jag rev och slet. I lördags fortsatte jag slitet och så helt plötsligt gick Internetanslutningen igång. För att några timmare senare upphöra. Slet idag med att koppla upp igen...så plötsligt gick det igång igen. Verkar som om känsligheten ökat markant. Enligt en polare bevandrad i Internetyrket kan det vara så att när grannen surfar kan inte jag och tvärtom. Lycka till säger jag... ![]() Låt det inte förstöra JULEN... Simma lugnt! ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
817 besök totalt |