Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 3951 besök totalt |
Re:
Verkar inte finnas längre.... jag köpte ett sånt 2007 (gick att köpa efter 1 aug) men 2008 hade de slutat med detta..... synd för det var riktigt prisvärt för oss som är sena ur garagen ![]() _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||||
Re:
Det var ju tråkigt, men det var väl helt enkelt för bra för att behålla. Var priset hälften av årskortet då? _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||
Re:
Precis.... synd ![]() ja det var typ halva priset eller möjligen strax över.... _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||||
Re:
Nej det behövs ej, däremot kan det vara bra att boka Rödby-Puttgarden då det kan bli långa köer under semestern. _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||||
Re:
![]() Både jag och syrran har råkat ut för det ett par gånger (dock inte på väg till ringen). Storabält-bron finns ju också... En liten omväg och man missar rastmöjligheten som Rödbyfärjan ger. |
||||||
Re:
Jag skulle rekommendera att du ringer till Adenaus turistbyrå (har för mig att de även snackar engelska) Telefonnummer: +49-2691302610 Säg att du vill bo i Adenau om det går så bor du bäst ![]() ![]() Turistbyrån är väldigt hjälpsamma de brukar kolla vad som finns och ringa tillbaka, dessutom skickar de bokningen skriftligt via fax och brev! Iaf gjorde de det 2006, tvivlar på att tiderna förändras där nere..... ![]() ![]() ![]() |
||||||
|
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 3951 besök totalt |