| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
2009-07-24 Sviestad Prova-på-bankörning
|
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (15701 totalt) |
|
Sommarens mål för mig och GTVn!
LMS:are, hur säkert är det att det blir nåt den här dagen? Jag hoppas på det bästa!
Mvh Magnus _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
Efter gårdagens misslyckad förgasarmek så år det troligt att jag dyker förbi i Focus-kombi endast utrustad med kamera. Sauer!
/Magnus, missnöjd dellorto-ägare _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
|
Re: 2009-07-24 Sviestad Prova-på-bankörning
Jag hoppas vi kan ge besked väldigt snart om hur det blir den 24:e. Återkommer så snart vi vet. Mvh Rikard _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||
|
Re: 2009-07-24 Sviestad Prova-på-bankörning
Gör ditt bästa är du snäll .
Jag bangade Gotland Ring och behöver någon stimulans ...
Mvh Stephan _________________ Stephan Samuelson Porsche 944 TURBO -87 |
||||
|
Finns fler som håller tummarna....
FÅr se om jag kommer loss, skulle ju vara hemskt kul detta !!! _________________ Mårten Svensson Lupo "GT-bahn edition" är numera "pallbockedition" Polo 1.4 16v Openair GT-barn edition. Barnpulka som äe stuntdubble för Lupon... |
||||
|
Vi kommer att köra den 24:e
Då det är många av funktionärerna som är på semester så kommer vi behöva ett antal som hjälper till som flaggvakter. Anmäl er gärna i den här tråden om ni har möjlighet. Givetvis kommer det bli en riktigt bra rabatt på körningen för er som hjälper till under dagen! Vi kommer att ställa ut koner för att visa tangeringspunkter under dagen. Tidsplan: 08:00- Besiktning (Du kan komma när du vill under dagen) 09:00 Utsläpp på banan 16:00
Pris: 500 kr. Välkommen!
_________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||
|
Som säsongen utvecklats hittills vågar jag inte säga något säkert om någonting. Men kommer jag så hjälper jag till. Anmälan vid betalning i så fall?
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
|
|
||||
![]() |
Inför träffar
|
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (15701 totalt) |