Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
843 besök totalt |
Namn i inlägg.
Jag tycker det är flera som inte har sitt för & efternamn i sina inlägg. ![]() Var det inte ett krav att man skulle ha det? ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
Enligt regelboken:
2. om du vill vara anonym så har du kommit fel. Här måste du stå för vem du är och vad du skriver. om du inte heter något alltför vanligt så registrera dig helst med ditt fullständiga namn (dvs hela namnet, både för och efternamn). Men det går även bra att registrera sig med alias typ ("PelleP", "TurbOJohan" osv...) om du inte registrerat dig med ditt fullständiga namn så måste du ha hela ditt namn som signatur i alla dina inlägg. (Dvs, skriv in hela ditt namn som signatur på sidan "Mina inställningar" så det blir automatiskt) om du på inga villkor vill ha ditt fullständiga namn synligt så är det ABSOLUT minimum med ditt förnamn plus initialen i ditt efternamn. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
jag jagar o jagar o jagar
![]() ![]() behöver nog magnus hjälp på några punkter snart, om operation övertalning inte fungerar ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
843 besök totalt |