| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 318is -90
|
1796 besök totalt |
|
318is -90, nyligen passerat 18000mil orginal sportstolar med helt tyg, men med det lite mörkare grårutiga is-tyget(övriga bilen har den ljusare is-inredningen). Bilens orginal stolar(ej sportmodell) finns kvar(i Stockholm). Weitec 60/40 sänkfjädrar. Nästan nya Toyo T1R 205/50-15 på orginal BMW/BBS 15". Dåliga vinterdäck på plåtfälgar med orginal navkapslar. Alla delar i växelreglaget bytta mot nytt. Växelspaken bytt mot Z3 1.9 för kortare slag. Vattenpump bytt för några veckor sedan. Chip från Proracing med 7500rpm(orginal finns kvar). Under den tid jag ägt bilan så har jag bytt olja 2ggr per år. Pris 28.000kr Bilen finns för närvarande i Motala thomas.thuresson(a)vkg.se 070-6800684 biltråd: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Jag ska fixa nya bilder bara det slutar regna... några gamla:
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
|
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
|
tjena, är intresserad av bilen men är nyfiken på nyansskillnaderna i karossen.. är det så att den har varit krockad vänster bak och omlackerad..?
Går det att göra något på priset?
Mvh Simon |
||
|
Re:
om du menar det som syns på första bilden så vet jag inte varför det der ut så, det är i allafall inga nyansskillnader i verkligheten. Och mej veterligen är bilen varken krockad eller omlackad. De två första bilderna är dock ganska kraftigt berbetade i flera olika bildberarbetningsprogram(HDR och Photomatix) så de ser lite lustiga ut. Här finns bättre bilder: http://www.thuresson.eu/TillSalu318i Priset kan gå att justeras om man har goda och väl grundade argument... . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
|
Re:
Det finns lite lackbubblor längst ned på sidorna, troligtvis som resultat av stenskott men inget allvarligt. Bilen är givetvis både besiktigad och skattad... . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
![]() |
SÄLJES
|
1796 besök totalt |