| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW e30 coupé 325 och 323
|
2283 besök totalt |
|
323 coupé -83 fin mörkblå kaross med bur och omgjord torped för att rymma tillbakaflyttad m3 motor, med taklucka, (street 'n strips fd projektbil) kaross med alla rutor dörrar osv. 325 coupé -87 rs blå, rostfri fin garagelack, taklucka, komplett bil som varit avställd i ett par år. AZE 7,5x16 ET35, alpinstereo med cd-växlare. Ca 30.000 mil. Saknar förarstolen men har en Cobra Monaco xl som fortfarande är inplastad. Har även en turbosats. Kan tänka mej byta mot grejer till mitt sevenprojekt, pedalställ osv
Ring gärna då jag kan vara dålig att kolla pm och mejl... 15000 för båda bilarna, lite mer om stolen och turbosatsen ska med. Har även en snopro 440-05 till salu om ngn är intresserad... Tony 070-549 91 47
_________________ Tony Eriksson |
|
Byta mot min civic 96:a 1.5 vtec..
Perfekt pendlar bil som drar lite blickar Bes i dec utan anmärkning. Ac som fungerar, elhissar m.m Nya coilovers runt om Ny målade fälgar och backspeglar Emblemlös baklucka Cold air intake Byta mot båda bilarna.. vet inte va du ska ha för turbosatsen.. Men hade tänkt 23 000 för min så vet inte om du vill skicka med turbosatsen för de.. MVH _________________ Jim Losell |
![]() |
SÄLJES
|
2283 besök totalt |