| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Auto verdi 6-stegs torrsumpspump och oljetank
|
2498 besök totalt |
|
Auto verdi 6-stegs torrsumpspump säljes, absolut den bästa torrsumpspumpen på marknaden! AN 16 anslutningar, oljetrycksuppsättningen är: 1356-23/ 2575-25 / 2577-25 / 2575-25 / 2575-25 / 2579-25 kan även ordna fram en ruskigt fin oljetank för 6-steg som lämpar sig utmärkt för pumpen. pris för pumpen: 7500:- pris för tanken 3000:- mob:0733-227033 Bilder: http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewto mvh Robin _________________ Robin Pettersson -bmw TURBO åkare |
||
|
Hej Robin!
Två fel direkt i första posten är kanon
1: Fullständigt namn i signaturen är obligatorisk 2: Att bara länka till en annan annons är ajabaja Mvh Forum-
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
|
Re:
hehe ok, alla är vi barn i början......annons uppdaterad! /mvh _________________ Robin Pettersson -bmw TURBO åkare |
||
|
Verdipump och oljetank sålt!!
annonsen kan vara kvar då jag har en pump kvar som jag hade tänkt ha på min egen motor, men torrsumpsbygget blir inte av förens i vinter, så är någon sugen så kan jag sälja den med! /mvh _________________ Robin Pettersson -bmw TURBO åkare |
||
|
Hej
Är ute efter liknade pump inkl tank. Hör av dig om du får tag i flera. 070-2802806 info@bercon.se Mvh Jonas _________________ Jonas Berglund |
||
![]() |
SÄLJES
|
2498 besök totalt |