Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 6565 besök totalt |
Superflex verkar inte ha olika hårdheter att välja mellan. I alla fall inte till de bilar jag tittat på.
För mer information www.superflex.co.uk eller www.kgtrimning.com _________________ Göran Hackman TVR 1800S (Grantura Mk IV), 1967 Sunbeam Alpine Mk III, 1963 |
||||
Två stora skillnader mellan Super och Power är pris (Super är hälften så dyr emellanåt) och leveranstid (KG verkar inte ligga med några Super hemma, dvs 3-4 veckors leverans...).
Vidare verkar Power ha större sortiment. När det gäller mer handfasta skillnader (dvs det som verkligen är intressant) har jag tyvärr inga svar att komma med. :-/ _________________ Daniel Sundström Nissan Skyline GT-R R33 -95 Toyota Celica GT-Four ST205 JDM -94 Eagle Talon TSi AWD G1B Aprilia RSV Mille R -02 |
||||
Till Audi Quattro/S2 finns det både lila och svarta Powerflex bussningar, men fråga mig inte hur man vet vilken man får. Polarn beställde förra hösten och fick lila jag köpte mina i somras och fick svarta.
_________________ Bo Eliasson Det är kul att köra fort. |
||||
Jag har kört 2 säsonger med lila utan problem. De är lika fina nu som då. (Bärarmarna) Har kört 1 säsong med svarvade nylonbussingar i fram och bakvagnsbrygga och jag fick byta 2 halvvägs in i säsongen och nu när jag plockade ner bilen för vinterrenovering så såg jag att alla är slut. Det kostar inget men är rätt trist. De blir mindre och hålen blir större och då spänner jag dem mellan var tävling. Nu har jag fått gjort i mässing istället, många som kör med det så vi får se. _________________ Daniel Steiner |
||||
Tack för tipset. Ska visa en bild på hur det ser ut när jag kommer i håg att ta med kamerna från garaget. _________________ // Jani Hast |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 6565 besök totalt |