Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 15700 besök totalt |
Re:
Jag kan köra, jag är inte rädd... ![]() Men jag skulle vilja veta innan om man tänker ställa uppp en chikan eller inte.. |
||
Jag kommer lätt...
ang. flaggvakter så behöver man stå hela dagen eller kan man varva lite? dvs. stå flaggvakt en stund, köra några varv och så stå flaggvakt igen? ![]() Jag lär inte köra så mycket då jag inte fixat någon bättre(läs billigare) bil att råka köra sönder ![]() _________________ Niklas Jonsson Billös och klubblös ![]() |
||
Re:
Utan, sen tidigt i våras. Jag varvar ut (200km/h) vid 100m bromsmärket för hojchikanen och då är det en god bit kvar av rakan. Tror du är betydligt högre växlad så där kan du plocka tid. _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||
Kommer kanske förbi. Beror lite på hur semesterplanerna utvecklar sig i veckan.
Flaggning och sån't löser vi såklart tillsammans. ![]() ![]() |
||
Kul att det finns folk som ställer upp
![]() Tanken är ju att ju fler som hjälper till desto mindre tid i flaggposteringen. Skulle tippa på att man står totalt 45-60 minuter om vi blir några stycken. Där det behövs är Torparposteringen och rondellsystemet. Vi kommer att köra utan chikan! Håll tummarna för bra väder!! _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||
Kommer och kör !!!
![]() Självklart ställer jag upp på flaggvakt. Bra väder har väl redan bokats in ?!? ![]() _________________ Mårten Svensson Lupo "GT-bahn edition" är numera "pallbockedition" Polo 1.4 16v Openair GT-barn edition. Barnpulka som äe stuntdubble för Lupon... |
||
Flaggvaktar gärna en stund jag med!
![]() ![]() |
||
Kommer också om jag hinner få ihop det sista med nya bilen!
håller på att jobba för fullt med lilla Clion som behöver lite karossarbete men vill inte missa er träff! Blir första banåket för mig sedan licensen i våras men jag är hemma på banan sedan studietiden och andra motorträffar där - flaggar gärna så klart om det behövs! vanliga krav antar jag: hjälm, körklar bil, flamsäkrer overall? Annat? mvh /D _________________ Dominique Grubestedt Clio 16V - 91 Audi S8 - 99 |
||
Re: Kommer också om jag hinner få ihop det sista med nya bil
http://www.lms.se/web/_pages/index_s |
||
Jag dyker också upp med Sudden och hjälper naturligtvis till med flaggandet. Måste dock avsluta runt lunch då jobbet kallar på eftermiddagen.
|
||
Re:
Jobbar gärna som flaggvakt om jag kommer
_________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 15700 besök totalt |