Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2, 3 >> 6859 besök totalt |
FORMULA 1 ING MAGYAR NAGYDIJ 2009
Ungern! Kul tävling! Hur går det? Får Red Bull på trynet av Brawn? Kan Brawn hålla de andra bakom sig i mästerskapet? Blir det nya framgångar fär "Skinkan" och McDon.....öhh McLaren? Ferarri , kan de komma tillbaka och haka på? Många frågor och många rejs kvar. Jag tror på Brawn detta rejs.....har jag sagt det förr. om inte så hoppas jag på Vettel , han är stark nu. Hoppas INTE på Webber , han är den nya Clanthard. Webber var kul i Minardi men sedan..... Räkan? Är han less på F1? Ska åka lite rally ryktas det! Hamilton verkar iaf sugen på mer F1! FIA??? Mer kontroverser? Såg att Mosely stödde Todt! Vatanen jobbar på. _________________ Jocke Hellqvist. |
||
Första fria träningen.
Tider finns på F1.com. 1. Heikki Kovalainen 2. Nico Rosberg 3. Lewis Hamilton 4. Mark Webber 5. Kazuki Nakajima 6. Jarno Trulli 7. Kimi Räikkönen 8. Felipe Massa 7. Fernando Alonso 10. Jenson Button 11. Robert Kubica 12. Nick Heidfeld 13. Rubens Barrichello 14. Timo Glock Toyota 15. Sebastian Vettel 16. Giancarlo Fisichella 17. Nelsinho Piquet 18. Adrian Sutil 19. Sebastien Buemi 20. Jaime Alguersuari _________________ Jocke Hellqvist. |
||
Trodde för en sekund att det var spam-attack på forumet, hann bara se "ING MAGYAR NAGYDIJ" först
![]() Banan brukar väl vara lite knepig att köra om på, typ lite Monaco fast utan räcken. Blir det varmt så läggs min röst också på Brawn, såg minst sagt knepigt ut med allt vevande för att få upp temp. på kalla Nurburgring senast. Blir att kolla starten och se hur det artar sig de första varven ![]() FIA är korkade klantarslen hela bunten. Den enda som är vettig kandidat är Vatanen, bara tänk hur det skulle daltas med de röda trimmade Fiat:arna etc. med Todt bakom rodret ![]() _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||
Re:
Vem är Älgen ![]() ![]() |
||
Re:
Njaää iofs inte. Men han gjorde väl egentligen BARA premiärresultatet och något till. Sedan har det varit ganska illa. Jag gillade Bourdais. Men vad har jag att säga till om? Han skulle tydligen vara aktuell för något av de nya teamen? Men det sägs ju om flera av de utanplatsstående F1-förarna så..... ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||
Halt på banan.
Många är på siteseeing runt gräs och avåkningssoner. Älgen hävdar sig. Ligeger runt på 18 plats. Men det är länge kvar av Q1. Trulli , Piquet , Kuben , Heidfeldt & sutil utanför just nu. Piquet åker drifting...... Edit: Alonso ligger runt 13-15 plats. _________________ Jocke Hellqvist. |
||
KUL Q1 med många förändringar.
Alla ute och de ändras hela tiden. Spännande i botten där det byttes plats in i sista sekunden. Älgen missar Q2 Sutil missar. Heidfeldt missade. Kuben missade åxå. Fisi missar. _________________ Jocke Hellqvist. |
||
_________________ // Mats Karlsson http://www.matsgarage.com Biltråd 1: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=85101 Biltråd 2: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=115095 |
||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2, 3 >> 6859 besök totalt |