Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 18089 besök totalt |
Re:
Första evenemanget för iår blir Challenge på Lunda 25/4. [/quote] Trevligt...då blir vi 3st M3or, du jag...å självaste Thomé ![]() ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||
Däckstryck, lite generella värden för R-däck!
(det finns säkert mer specifika värden å tycken för just MPSC, har för mej att dom gillar lite lägre tryck än andra märken, men så här skulle jag kört iaf.) ![]() Gata: 2.7bar runt om, Storbana: börja på kalltryck 1.8 å se vad som händer, varmtryck kan vara 2.0-2.2 sen. Konbana, typ Lunda: börja med 2.0 å testa..... Ses imorrn bitti...pigga å glada ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||
Re:
Lysande!! Ser fram emot morgondagen ![]() Abbe o: Jag får se hur det blir med förarträningen, har jag otur så åker jag på att jobba då. > ![]() _________________ Mattias Claus - Autorismo |
||
Hur går det här då?
![]() _________________ Rikard Martinsson Äger följande: BMW M235 -14 BMW 330 -06 Banbil/bruksbil *BMW 1602-71 2,2L motor(långtidsprojekt) |
||
Hej!
Bilen står under ett täcke i garaget och står till sig. Har inte funnits tid att köra tyvärr då man jobbar för mycket helger. Får se om den säljs eller blir kvar. Det är hursomhelst mycket bil för pengarna. Du är välkommen att höra av dig om du är intresserad. Mvh / Mattias _________________ Mattias Claus - Autorismo |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 18089 besök totalt |