Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 16809 besök totalt |
Re:
Tack Jocke! Jo det är tanken - du skall till Henko också? Har ev med mig bilen, men det beror på om den är "legal" att köra med. _________________ Andreas Sjöström BTG 07:42 |
||
Re:
Tack Peter, Det skall allt ordna sig skall du se. ![]() Vet ngn när skitvädret skall upphöra så man kan komma ut o åka lite? _________________ Andreas Sjöström BTG 07:42 |
||
Ja en liten uppdate då,
Har en del saker att fixa till: Montera i lite mätare(tills STACKen hittar in i bilen i vinter) Rulla bakre skärmkanterna(mina MPCS är ngt för breda visar det sig - bilen sätter sig en del vid fullgas) Felsöka mitt AEM(har ett skumt glapp) Skaffa ny ratt med betydligt med djup - förslag mottages! Skaffa nya stolar då min Sparco EVo L är för bred för att kunna flyttas framåt(mina ben är för korta..) Vill gärna ha förslag på trevliga stolar. Kommer åka skalstol på förarsidan och en fällbar matchande på passagerarsidan för att kunna nyttja baksäte/bagage bättre. Skaffa ett nytt optima då mitt gamla gett upp. I övrigt så har inte mina MPSC 305or ngn chans mot effekten i bilen, vilket väl är positivt.. ![]() Grymt najs att åka lite efter alla år på pallbockar.. ![]() ![]() ![]() _________________ Andreas Sjöström BTG 07:42 |
||
Ledsen men det går inte skaffen en sådan smal stol med din bredd för så korta ben.......
![]() mmm, blir till att karva i kardantunneln istället...... ![]() Det är ju lite fegt att inte varva mer än du gör.... ![]() Men med lite mod och påtryckningar ska det nog gå att få fart på dig med..... ![]() _________________ Joakim Ragnarsson -Jag är ALLTID snabbast, för jag står fortfarande på pallbockarna...... |
||
Re:
Hej töntJocke, Tack för din input - nu vet jag bättre. ![]() _________________ Andreas Sjöström BTG 07:42 |
||
_________________ Andreas Sjöström |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 16809 besök totalt |