| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Vinkelkoppling till bromsslang??
|
2 besök senaste veckan (1428 totalt) |
|
Hejsan Justeringen för mina bakdämpare skaver på de stålomspunna slangarna på min bil. Är det någon som har tips angående färdiga vinklar eller en banjo koppling?? Vinkeln bör vara mellan 45-90grader och är hane-hona (hanen i oket) Kanske nått Hydroscand har? Grejerna sitter på min BMW och jag tror gängarn är M10x1 _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99
|
||
|
Hydroscand Lund (Gastelyckan) har slutat sälja till privatpersoner fick jag veta idag.
Annars har jag handlat ett helt gäng olika banjokopplingar från Hydroskand genom tiderna, så du lär inte ha några problem öht med det. Regga bara en firma först...
|
||
|
Re:
Annars finns det säkert nån som har firma reggad. Sen finns Hydroscand i Malmö också, sist (hmm ett par tre år sen) jag handlade där var det inga problem att komma som privatperson. _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||
|
Re:
Jasså de har Hydroscand i Lund oxå.....
Nåväl, jag fixade grejer på Hydroscand i Malmö.... fick sätta banjo "skruven " i svarven och ta av 2,5mm för att slippa anvädna 4 kopparbrickor.... annars hoppas jag det blev kanon (montering imorgon) För övrig är de mycket trevliga på Hydroscand i malmö.... _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99
|
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
2 besök senaste veckan (1428 totalt) |