| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 318is -91. *såld*
|
2400 besök totalt |
|
S: Bmw 318is -91. *såld*
Säljer nu min Bmw 318is som jag ägt i 1.5 år. Den går bra i motor och växellåda trots sina 23800 mil. Går tyst o fint utan missljud eller dylikt. #4 ägare (en äldre gubbe hade den från -91 till -07) #Alpinvit #Ca 23800mil #Skattad i maj. #Fullstämplad servicebok, senaste inspektionen gjorde vid 20500mil) #olja bytt var 500e mil. Påkostad ca 15000kr (har kvitton på det mesta) i min ägo med bl.a #Diffad bakaxel från en 325a (den gamla sjöng fint när ja köpte bilen) #omtypad (tog bort dragkroken vid bakaxelbyte pga klumpen va för stor) #Bytt alla oljor i bilen (omega 690 i växellådan=dyr) #Bytt alla remmar i motorn #Nytt Stödlager #Nya Bussningar i framvagnen #Slitagevarnare bak #Nollställt inspektionsmätaren #Ny slutdämpare med nytt ändrör (simons sportsystem) #Sportfilter (Kn 57i från Motornord) #bytit torkarblad #Nya Högtalare i hatthyllan #Ny styrservoolja #nya bromsbelägg bak m.m Allt är gjort på auktoriserad verkstad. Rost? Jodå rost finnes i skärmkanterna och nertill på dörrarna, men ser hyfsat ut. Pris: hade tänkt mig 17000kr, kan gå ner i pris om du är duktig på att prata =) säljes utan stereo pga lånad. säljes på 14" vinterhjul Säljes billigt pga nybilsköp. _________________ Johnny Danielsson |
|
Vänta minst en vecka innan du uppar annonsen.
Tillägg och ändringar får så klart göras, men då med edit-funktionen. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ /Anton Lillsund |
|
säljes som den står 17000kr, annars fixar jag 2orna och säljes den för mer senare
Nybesiktad 1/2-10 med 3st 2or. #Hjullager vä fram, missljud #Spindelled vä fram, glapp #Bromsrör vä bak, läckage (åtgärdat) bifogar lite dagsfräscha bilder. All rost är ytrost. fixa upp den och lacka om den så har du en bra pålitlig bil som kommer rulla mycket mer
_________________ Johnny Danielsson |
![]() |
SÄLJES
S: BMW 318is -91. *såld*
|
2400 besök totalt |