Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 22367 besök totalt |
Re:
Fina bilder Patrik ![]() |
||||
Re:
Gissar att det är ut ur rondellkomplexet. Vid 30 på bilden. ![]() |
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jag gillar den här bilden, med hjulvinklarna pekandes åt alla håll samtidigt, minimal krängning och sanden sprutandes upp bakom. ![]() Apropå sprutande sand... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ni får ursäkta konen som hamnar lite mitt i dåd och då. Jag hade liksom lite för mycket överlevnadsinstinkt för att kliva ut mitt i halkbanan och fota... ![]() Som ni ser fick jag redan nu fundersamma blickar ![]() ![]() ![]() Nu återkommer jag till Audi Coupen. Plötsligt såg vi ett herrejösses rökmoln i början av startrakan och så kom den plåa Audin rullande ut på halkbanan. Niklas som stod högre upp och hade sett den längre kunde rapportera rök ifrån hjulhusen. Tillsammans med ägaren kunde vi konstatera att det nog underlättar bromsarnas och sin egna överlevnad om oken faktiskt satt fast... ![]() Som här... ![]() Men det var nog mer som var sjukt där... Nån som vet hur hemresan gick? ![]() ![]() Så Martin, nu är du förevigad. ![]() ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re:
Hem kom den nog men sedan var det nog kört ![]() ![]() http://www.blocket.se/goteborg/Audi_ Tror ägaren sa att han hade en S2 som var det verkliga ban projektet Coupen var "egentligen" brukshinken. Fina bilder! ![]() _________________ ![]() |
||||
Re:
Jorå, hem kom vi tillslut. Det var en händelserik dag för de båda Audiförarna hehe. När vi stannade och tankade på väg hem så kunde Daniel i den gröna S2:an rensa ut ett antal kilo gräs ur fälgar och skärmar. Han var ju ute på grönbete ett tag ![]() Dessutom så pajade en säkring till bränselpumpen på den blå på vägen hem. Som tur var hade han extrasäkringar med sig. Snygga bilder ![]() _________________ David Jovén BMW M4 BMW M3 3,2 -96 Såld |
||||
Väldigt trevliga bilder som sagt, riktigt kul när nån lägger ner sån energi på fotograferingen och sen laddar upp så pass mycket
![]() _________________ Daniel Ollikkala 200sx rs13 - Mantorp 1:34.56 (2011) Sviestad 1:05.15 (2012) Honda Civic Type-R - Mantorp 1:34.293 (2018) Sviestad 1:05.67 (2019) |
||||
Vad var det Magnus hade räknat ut... Jag tror det var 3% av alla bilder på rejsas server kommer ifrån mig. Märks det att jag inte har något liv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Är den verkligen så jobbig att bryta in i kurvorna ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det var väl här nånstans tidsmässigt som Miarpe plötsligt hade en tvärställd M3 framför sig i utgången av s-et. Det såg spännade ut redan ifrån posteringen på krönet, hur var det för er i bilarna ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Så, det var alla. Hur många missade jag? _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Det kändes lite obehagligt eftersom jag hade legat bakom ett tag och försökt påkalla uppmärksamhet så jag kunde komma om...men det var lite avstånd mellan bilarna, hög koncentration och han i BMW:n räddade ju sladden så allt löste sig fint. Måste ta tillfället i akt och passa på att tacka för alla fantastiska bilder. ![]() ![]() ![]() _________________ Mikael Petterson Audi R8 GT RWD |
||||
Tack Patrik för de kanonfina bilderna!
![]() Egentligen är det synd att du var där och fotade... det innebär ju att du INTE körde vilket ju jag hade hoppats på! ![]() |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 22367 besök totalt |