| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 318 is-90
|
1130 besök totalt |
|
S: Bmw 318 is-90
Lite fakta: Säljer nu bilen för att göra plats för renovering av min 2002 Tii Bilen är av 90:års modell och har gått 25600 mil. Reg nr Hoo 375 Har ägt bilen sedan 2001 använt bilen som pendlarbil mellan Höör-Malmö och Lund-Malmö Bilen har haft 5 ägare inkl. mig varav två bilfirmor (Theanders och Nilsson o Lind AB). Den är i fullständigt orginalskick och aldrig bankörd Komplett dokumentation med alla servicefakturor, servicebok mm. medföljer sedan bilen var ny Mycket fin i kaross. Lite rost finns men det är inte mycket. Nästintill nyskick invändigt Flesta slitdelar bytade. Alltid har bmw orginal delar använts (sparade kvitton finns i dokumentationen) Samtliga vaccumslangar bytade jag 2008 samt gummislangarna som går upp under insuget till spridarna Motor och drivlina är i mycket bra skick. Motor tar nästan ingen olja och har alltid gått på kvalitetsoljor Nybesiktigad med blankt papper 2009-07-24 Medföljer förutom fälg på bild vinterdäck på plåtfälg samt 4 st extra plåtfälgar Pris 29 000:- Bilen finns i Höör. Mvh Marcus Johansson Tfn 0702-401893
_________________ Marcus Johansson |
![]() |
SÄLJES
S: BMW 318 is-90
|
1130 besök totalt |