| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BBS E28 (magnesium) 3-split, centrumbult - SÅLDA!
|
5065 besök totalt |
|
Har 4st beggade BBS 3-split fälgar med E28 (magnesium) centrum med centrumbult. Porsche navhål (71,6mm) och bultdelning (5*130mm) Vet ej ET på fälgarna, men centrumen har följande märkning: 0228152 Kolla med OCL Brorssons så kan de säkert bistå med måtten på centrumen. 2st 10*18" med 1,5" ytterbanor och 8,5" innerbanor 2st 12*18" med 2,5" ytterbanor och 9,5" innerbanor Säljes helst i ett set med allt, fälgarna är för tillfället isärmonterade och behöver nya packningar/ventiler och bultar. Skicket är ok, ytterbanorna behöver poleras och en av 2,5" banorna har en kantstötning som behöver repareras om man vill ha toppskick. Centrumen behöver även en omlackning och toppskick ska nås. Perfect som reservdelsfälgar eller regnfälgar till någon Porche-räser?
Prisidé: 15 000:- eller bud Finns för upphämtning i Stockholm\Hässelby, skickas helst inte. Skicka pm, mail (fresod@gmail.com) eller ring på 0704404436. Två dåliga mobilbilder:
_________________ /Fredrik Söderquist Bruksbusbil -> VW Golf R32 2003 Rejsbilsprojekt 1 -> Nissan S14 GT500 Rejsbilsprojekt 2 -> Nissan Micra Super Silhoutte 1988 |
||||||
|
Jag fyller på här lite eftersom det eventuellt kan hjälpa din försäljning.
Jag har 6" innerbanor liggandes som passar. då kan man alltså få 7,5" fram och 11" bak vilket säkert kan motivera en del Porscheåkare. |
||||||
|
Re:
Du kan ju bygga om till 4st 11", men lite konstig ET på ena paret då...
Eller så köper du allt billigt av mig och köper nya/beggade inner/ytterhalvor och får de fälgar du vill ha. Och säljer det överblivna.
_________________ /Fredrik Söderquist Bruksbusbil -> VW Golf R32 2003 Rejsbilsprojekt 1 -> Nissan S14 GT500 Rejsbilsprojekt 2 -> Nissan Micra Super Silhoutte 1988 |
||||||
|
Re:
och billigt innebär??
Du har inte några nav liggande? _________________ Pelle Persson |
||||||
|
Re:
Hej. Jag har såna nav liggandes om du letar efter bara det. MVH oscar _________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
||||||
|
||||||
![]() |
SÄLJES
|
5065 besök totalt |