Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1549 besök totalt |
Jag har en 34MB avi-film där en lyrisk Clarkson testar en GT40 -68. Just denna bil är "moddad" med framflyttade pedaler, sänkt stol och med en "bula" i taket. Jag gissar att den riktiga ägaren inte kommer in i bilen annars. Bilen är som bekant "ganska" låg (101 cm).
Tyvärr så finns det ingen länk till filmen så jag skulle behöva FTPa över den någonstans om ni är intresserade (jag håller på att sätta upp en server men jag har Bostream som leverantör så det låter vänta på sig....) _________________ Benny Waenerlund - Audi S3, MTM |
||||
Jag kan lägga upp den. Maila mig bara filen först (yes, min låda är väl tilltagen...). Skickar dig ett PM med e-mail adressen...
![]() |
||||
Nu har jag även en 59MB avi-fil på Tiff när han testar en Enzo på Ferraris egna bana. Han var, inte helt oväntat, snabbast av alla journalister som testat den...
![]() Problemet med denna film är samma som för filmen med GT40an. Jag har ingenstans att lägga upp den! Peter Gutniak var vänlig och erbjöd sig göra detta om jag bara mailade över den till honom ![]() ![]() Så... Om ni är intresserade så behöver jag FTPa den/dom någonstans... _________________ Benny Waenerlund - Audi S3, MTM |
||||
Dumpa av dem på min hemmamaskin kanske funkar ?
Då slipper jag tanka dem själv dessutom ![]() ftp://cornholio.ulkhyvlers.net/pub/i Bara att kasta över, det plockas bort det när det är 2 veckor gammalt per automatik. |
||||
Tjolahopp!
Nu är bägge filmerna upplagda på min trogna server www.sticka.se, och närmare bestämt på följande adresser: GT 40 Enzo ![]() [/url] |
||||
Jamen... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
copyright? ![]() va e det ![]() _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||||
Nu har jag tagit ner skylten för de bägge filerna. Om det är någon som mot förmodan skulle vilja titta på dem, så kan de med fördel skicka ett PM så gör jag de tillgängliga igen.
|
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1549 besök totalt |