| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
s: Bpu skyline r33 gtst
|
1324 besök totalt |
|
Nästan orginal utvändigt. Sitter 17" fälgar på med nästan helt nya hankook z212 däck på både fram o bak. Det som är gjort på bilen är: Coilovers ISC köpta via j-spec (nya sen ivår) Elbow (omsvetsad screemer-pipe som rören nu går ihop på + extra lambda utag) Frontpipe Decat okänt catback modell tyst Låsbrickor för bakvangsbussnignarna. Power-enterprice sportfilter FMIC-kitt wallbro 255a i tanken Koppling byt mot 6puckad sinter från extreme clutch. inte alls svårkörd. Hjulinställning gjord i våras Sitter en apexi S-AFCII för o kunna finjustera soppan i. (säljer jag så gör jag det med denna nollad då jag kör med bredbandslambda i bilen konstant(som jag behåller) för hålla koll så allt blir rätt beroende på laddtryck) Nya oranga gas högtalare fram o bak. Turbo-timer modell okänd sitter i Gizzmo boostcontroller. orginaldelar finns (elbow, katt, frontpipe, ic, stötdämpare) Bilen har några skönhetsfläckar. Fronten är lite repig. Annars fin i lacken. Inredningen är mycket fräsh. Endel bakvagsdelar bytt. t.ex Styrleder för hicas. Kamrem ska vara bytt i japan. mins ej miltal exakt. Runt 8-9k mil. kan kollas upp. Verkar fräsch i motorn.. inte en droppe olja i catch-tanken som suttit sen i våras. (återcirkulerande specialare med nät i som ska kondensera oljan) BILEN ÄR SVENSK-REGISTERAD och besiktigad. Flera bilder kan skickas via mail. Eller maila ditt nr så kan vi höras via telefon. Ca 95000kr hadde jag tänkt mig men går ju diskutera Kollar inte forumet så ofta så svara gärna inte här. Svar till myrando@gmail.com En bild finns på blocket annons: http://www.blocket.se/orebro/Skyline _________________ Henrik Myhrberg |
||||
|
Re: s: Bpu skyline r33 gtst
Hej och välkommen till rejsa! Tar på mig rollen som hobbymoderator. Läs gärna annonsreglerna här> https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Där står bland annat "- Att bara ha en länk och inget mer, till exempel bara en länk till en annons på Blocket är inte ok!" _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Re: s: Bpu skyline r33 gtst
Lat som man är.... men fixat nu
_________________ Henrik Myhrberg |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1324 besök totalt |