| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Rak kulled?
|
4 besök senaste veckan (2988 totalt) |
|
Rak kulled?
Jag håller på att göra mina egna backspeglar till bilen och letar nu var jag kan hitta raka kulledar, m6 vore lagom men passar även med m8. Jag söker en kulled som är rätt så "hård" eller vad man kan kalla det, som stannar i sitt läge. Har hittat en sak på Biltema där jag kan plocka just en kulled men det borde finnas nått ställe där jag kan hitta en lös led för runt 20-60kr? Tacksam för svar då jag har googlat men inte hittat det jag söker än. // _________________ /Mikael Olofsson Lancia Delta Integrale EVO -91(Såld) Lancia Delta Integrale EVO -92 Repsol (Projekt) |
|
_________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
|
Spegel
Ett sätt är att ta en vanlig unibals och borra o gänga ett ex m3 hål i storändan sedan ett hål i backspegel huset så kan man dra fast med en insexnyckel i rätt vinkel. _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga. Austin 1275 GT 1975 Austin Cooper 1968 |
|
Kolla Wiberger, www.Wiberger.se. De har en låsbar sk axiallänk, vet ej hur den funkar eller hur bra den är. Men sortimentet som Wiberger säljer är överlag av bra kvalité.
_________________ David Jovén BMW M4 BMW M3 3,2 -96 Såld |
![]() |
Skruva banåkabil
Rak kulled?
|
4 besök senaste veckan (2988 totalt) |