Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1764 besök totalt |
Smått irriterande med navigeringsmenyn
Tjena ... När jag surfar med tjejens lapptåpp (IE7.0.5) så kommer navigeringsmenyn (som jag lärt mig älska och behöva) alltid uppåt, och eftersom den länken högst upp är just högst upp hamnar det mesta av menyn utanför fönstret. Jättelång mening för ett mindre problem, men nu vet du ![]() _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||
Själv använder jag uteslutande Allt: Nytt
Jag upplever navigeringsmenyn som lite störande när man råkar hovra över den.. _________________ /Anton Lillsund |
||||
Re:
Icke i min! Där fungerar den alldeles utmärkt ... Konstigt nog är det ju MSIE som strular nu ... _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||
Re: Smått irriterande med navigeringsmenyn
Finns en (nästan)längst ner oxå. Så nu vet du. :P _________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||||
Re:
Den stora frågan är väl egentligen varför tjejens laptop ännu har IE och inte firefox, hon lägger väl sig i stora delar av ditt liv? ![]() _________________ Pontus Fyhr |
||||
Re:
För att eldräven fortfarande har irriterande kompabilitetsproblem där IE fungerar. Folk som inte orkar bry sig ska ha enkla grejjer, vi andra bråkar mer än gärna med allt ![]() _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1764 besök totalt |