| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till Gelleråsen 19/9
|
4568 besök totalt |
|
_________________ BMW MC-klubben |
||
|
och då var man anmäld till denna trevliga bana efter ett par veckors vila från bankörning och snart e hotellet bokat med så man inte behöver gå upp allt för tidigt....
_________________ AUDI CLUBSPORT Nicklas.I Audi s2 "clubsport" Vorsprung durch technik Tack till: cp-service,Ace competition,Marmander solutions, |
||
|
Re:
Absolut! Bara att dyka upp inget inträde el dyl., är ju två BMW cup race under dagen också som brukar vara underhållande att titta på. Glöm inte komma och hälsa på i Audi ClubSport tältet.
Re:
Det vore verkligen jättekul om du ville dyka upp! Kolla efter ett rött partytält med "Audi ClubSport" banderoll. Vid det parkerar du din fina bil.....
Sedan är det bara att njuta av gemenskapen och ta del av våra bravader på banan.
_________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||
|
Fullbokat!
För ev. reservplats kontakta gatbilsansvarig Gunnar. http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. Vi ses på Gelleråsen
_________________ BMW MC-klubben |
||
|
Kul att det blir fullt igen!
Litet upprop, Vi behöver någon som tar incheckningen för vår räkning från 8 och ca 1,5h Vi behöver någon som kan ansvara för lineupschemat, alltså att bemanning finns på plats. Någon som tar med sig vårt tält upp och hem igen, tältet finns hos Johan i Jkpg. Bra om denna skall till mantorp också då transporten av tältet dit också ingår.
Varför detta? Peter är osäker om han åker, Johan kan inte, och jag är också tyvärr upptagen på annat håll. Så lista upp er här så kan vi lägga över en liten lista till Måns i god tid! Ha så s'''sköj, är inte dåligt avis!
//U _________________
|
||
|
Re:
Jag skall dit och övernattar i stuga på Gelleråsen. Eftersom jag är på plats kan jag ta incheckningen. Tala bara om i detalj vad jag skall göra och skicka ev. material.
Sedan hjälper jag givetvis till med övriga göromål men vill såklart köra så mycket som möjligt. Kommer att sakna "Kampfdacklarna"......
_________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||
|
|
||
|
skulle nog kunna få med mig tältet beroende på hur långt tältet var i paketerat läge???har ju lite rör i bilen som skär av lite utrymme men kan nog gå att trycka in fast det kan bli lite kneppigt att få med allt för många stolar kanske för behöver ju lite verktyg och reservhjul med utifall min tyske stridsvagn trilskar lite
...ska ju upp till mantorp med på ett eller annat sätt så transport dit löser sig..
så lite mått på tältet i paketerat läge hade vart kanon så jag kan mäta lite i bilen... //nicklas _________________ AUDI CLUBSPORT Nicklas.I Audi s2 "clubsport" Vorsprung durch technik Tack till: cp-service,Ace competition,Marmander solutions, |
||
|
Re:
Persson fick in det i sin A4 och Johan hade med det i RS4an med fällt baksäte senast. Så slå Johan en signal så kan ni snacka ihop er. Pm med mobnr skickat! //U _________________
|
||
|
Re:
Nu är det nära... Kan vi få lite hjälp med arbetsfördelning, vad som skall göras och ev. material? Skall vi behålla det magnifika intryck som ordinarie funktionärer byggt upp är det kanske bra om vi vet vad som förväntas att göra... _________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||
|
Tjena,
Niklas har varit och hämtat tältet hos råttan så det är med. Jag ringer dig ang incheckningen. Vad som behövs är att vi ställer upp med folk till lineup. Vad jag förstår så ansvarar en av Regnellarna för bemmaning så bara anmäla intresse.
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till Gelleråsen 19/9
|
4568 besök totalt |