| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Coiloversats med fjäder och hjälpfjäder
|
9728 besök totalt |
|
Re:
Ja du kan köra med original fjäderbenslagring. Både Pelko och jag har endast modifierat plattan i alu vars hål passar precis till våra stötdämpare. Väldigt enkelt ingrepp. Plattan passar i fjädrarna och på andra sidan mot lagringen.
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||
|
Jag vill ha kitt MEN vill ha med 2.25" fjädrar pga plats brist i hjulhusen, ser att du har rör för 51mm till 2.25" fjädrar på din hemsida, är det nått du kommer göra paket pris på med fjädrar o hjälpfjädrar som dessa du annonserar här?
_________________ Martin Ehrsson RS8
Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
|
Re:
oj sent svar, ledsen for det! Jag har losa ror som fungerar till både 2,25" och, 2,5" men bara fjædrar 2,5" enligt forsta inlægget. Bara ett fåtal kit kvar och några extra ror! Mvh Gustav _________________ Gustav Hedelin |
||
|
Re:
Inte omojligt! Mät diametern på fjäderbenet och återkom så ska vi se om det går 51mm i diameter är tjockast mojliga! Mvh Gustav _________________ Gustav Hedelin |
||
|
Sista rensning:
2 st lösa justerrör för ombyggnad med tex kapade orginalfjädrar -Gängat rör i alu, innerdiameter 51 mm, ca 60 mm justermån -Låsmuttrar och justerverktyg. Pris 800:- eller högstbjudande! Perfekt vårmek!! Mvh Gustav _________________ Gustav Hedelin |
||
![]() |
SÄLJES
S: Coiloversats med fjäder och hjälpfjäder
|
9728 besök totalt |