Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1537 besök totalt |
Re:
Härligt. Jag kommer att vara på Grune Hölle senast 07.45 ![]() Då kan vi köra lite följa John. Har med mig en "förstagångare" i passagerarsätet (såväl Ringen som bankörning ![]() ![]() |
||||||
Re:
jag ser fram emot lite följa John. Stannar till söndag istället för att köra hem på kvällskvisten. _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
||||||
Re:
Kör inte för fort bara ![]() Då kanske det blir pisten på lördag kvällen ![]() _________________ Henric Hägglund |
||||||
Grymt bra körning i helgen och fantastiskt väder.
Mycket bilar, men inte så jättemånga motorcyklar. Bara en enda avstäning, ca 1 timme på lördagen. Det var dock kaos mitt på dagen på lördagen, extremt mycket bilar. Trafiken minskade mot kvällen. Därför väldigt fin körning såväl lördag kväll som tidig söndag morgon. Trafik - visst, men inte alls så mycket som förväntat när det är 22 grader varmt och strålande sol. Kollat lite loggfiler - lyckades med nytt rekord i Fuchsröhre - 237 km/h GPS ![]() |
||||||
Japp bara att instämma bästa helgen i år utan tvekan.
Ca 2 timmar relativt fria varv på mornarna och sedan kunde bli riktigt fritt även under dagen. Kul med alla nya bekantskaper under helgen och alla varv man fick som beifahrer med Peter, Peter, Henrik, Johan, Mats, Kent, Jesper, Torleif, Roffe och Morten. Laddade in 35 egna varv och säkert 20 som beifahrer så mycke åka blev det. Att det kan va så kul. _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1537 besök totalt |