| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 328 Coupé -96 nybesiktigad utan anmärkning 20/8
|
2344 besök totalt |
|
Nu är hon nybesiktigad och som skrivit utan några anmärkningar. Kopierar blocketannonsen och lägger den här också! Bmw i gott skick. Grym väghållning, härlig acceleration! Lite trimmad med 325-insug och sportluftfilter. Nyservad i motor med oljebyte, helsyntetisk, och oljefilter. Ny olja i bakaxel och växellåda enligt BMW:s rekommendationer. Ny vattenpump, viskokoppling och termostat. Nya tändstift. Nya bromssköldar bak och allt nytt till handbromsen på båda sidor. Nya sänkfjädrar och shortshift från schmiedmann. Nya slitsade bremboskivor fram med EBC redstuff racingbelägg = stannar snabbt. Vinterdäck i bra skick på alufälg medföljer samt två uppsättningar sommardäck i bra skick på snygga alufälgar. Frontläpp från AC-Schnitzer. Digital klimatanläggning som fungerar felfritt med en AC som kyler utmärkt. Individualutrustad med matchande skinninredning. Grym bil för pengarna. Nybesiktigad Utan anmärking. Fler bilder kan skickas via mail vid seriöst intresse. Ring ej efter 22.00 vardagskvällar då jag har ett jobb att sköta! Mvh Sebastian Nyberg 0733969245 _________________ BMWSC #718 www.FartFabriken.se Husqvarna Rider 13 -2008 BMW E21 Stillastående projekt. |
|
Jo det ska jag göra!
Tyvärr har jag inga bilder på bilen iklädd de nya fälgarna, men de är BMW originalfälgar. 17 tum med bred fin kant. Kan lägga upp det sen. Lite info: Bilen har fått ordentligt mycket kärlek i form av täta servicar med oljor i hög kvalitet. Nya slitsade bremboskivor fram och relativt nya ebc redstuff-belägg. Original bak. Nya fjädrar fram och bak, lägre och hårdare. 325-insug Lite nya bussningar i bakvagnen AC-schnitzer frontläpp shortshift hjälplig stereoanläggning bestående av en gammal stereo och nån högtalare. Lyssnar hellre på en go rak sexa! elhissar såklart perfekt fungerande klimatanläggning Tre uppsättningar däck och fälg, en uppsättning 15-tummare med fina vinterdäck, en uppsättning 16-tummare (monterade på bilderna) med däck med mycket mönster, och en uppsättning 17-tummare med bra däck. Jag har använt bilen till vardags, men helt ärligt aldrig kört och svinat, så den är fortfarande tight och fin. Gått på bana en gång, men utan bestående men. En skitskoj bil i bra skick, kort sagt! Jag älskar denna bilen, men har efter mycket om och men bestämt mig för att sälja då jag inte kan ha BARA denna bilen, och inte riktigt har råd att ha två då jag är 21 år och har som sagt nyss köpt hus. Vid frågor så ring, maila eller PM:a! Med vänligaste hälsningen, Sebastian Nyberg _________________ BMWSC #718 www.FartFabriken.se Husqvarna Rider 13 -2008 BMW E21 Stillastående projekt. |
|
_________________ BMWSC #718 www.FartFabriken.se Husqvarna Rider 13 -2008 BMW E21 Stillastående projekt. |
|
_________________ BMWSC #718 www.FartFabriken.se Husqvarna Rider 13 -2008 BMW E21 Stillastående projekt. |
|
|
Bmw 328 Coupé -96 Nybesiktigad UA den 20/8
Nybesiktigad idag! Besiktningsgubben blev besviken för han hade inget att skriva på pappret. Pris 38000 :- _________________ BMWSC #718 www.FartFabriken.se Husqvarna Rider 13 -2008 BMW E21 Stillastående projekt. |
|
|
![]() |
SÄLJES
|
2344 besök totalt |