| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Racefjädrar 2,25 tum ID
|
552 besök totalt |
|
Som rubriken säger söker jag: KÖPT-- Racefjädrar med innerdiamter 2,25 tum (ca 57mm) och fri längd nånstans mellan 7-10 tum (ca 17-25cm), hårdheten önskar jag mellan 85-105 N/mm (ca 500-600 i andra enheter) -- Hjälpfjädrar till ovan -- Mellanlägg/distans mellan huvud+hjälpfjäder Allt ovan kostar ca 1900 sek från demon-tweeks hem till mig, så se det som riktmärke för totalen. Enklast nås jag på karl.birgander@gmail.com _________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||
|
Re: K: Racefjädrar 2,25 tum ID
Hallå Karl! Jag har ett par fjædrar på 90N/mm som jag bytte mot de fjædrar vi gruppkopte via demon-tweeks for något år sedan. Tror dom passar in bra på vad du soker. Har inga hjælpfjædrar dock. Ska du kora med detta fram eller vad ær tanken? Nåvæl, 500 :- for fjædrarna! Mvh Gustav
_________________ Gustav Hedelin |
||
|
Re: K: Racefjädrar 2,25 tum ID
Tjena! Jag har faktiskt just idag betalat för ett par huvudfjädrar, så dom är tyvärr inte intressanta längre. Japp, tanken är dom fram, ja, har bytt så jag kan ha 2,25 tummar runt om. Något mjukare än de 105 N/mm jag har idag kan nog bli fint för balansen. _________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||
![]() |
SÄLJES
|
552 besök totalt |