Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1206 besök totalt |
|
||||
|
||||
Ser väldigt fint ut
![]() Jag är dock lite osäker på själva menyns klicka eller icke klicka. Det går att klicka på: Magazine, Gästbok och Bilder. De övriga måste man välja i en undermeny, vet faktiskt inte om jag gillar den lösningen, speciellt då dom inte ligger i någon sorterad ordning. Men det är väll bara en smaksak, men en klar förbättring i vilket fall som... Keep up the good work ![]() |
||||
Ingen aning, det är inte jag som gjort meny-systemet och jag har bara explorer numera och där funkar det utmärkt...... men ska kolla upp det. |
||||
nu var jag ingen flitig användare av den gamla sidan, men det är ju ett rejält lyft iaf , tycker den funkar helt ok
|
||||
Jag måste tyvärr ge sidan underkänt.
Jag surfar med opera 7 och menyerna funkar inte för mig. Orsaken är att javascriptet aktivt stänger ute opera. > ![]() ![]() På rad 9 i filen slc_menu_com.js, byt ut
mot
Sen funkar menyerna fint även i opera. Annars så laddar du ner version 9.50 eller nyare från http://www.burmees.nl/menu/menus.htm. Där ingår stöd för både opera och Safari. I övrigt tycker jag sidan är lättnavigerad och bra. ![]() / William, opera Software _________________ William Ekström |
||||
Sidan fungerar dock redan fint med Safari ![]() Nu är det i och för sig inte bara det som är bra med sidan... Håller med Wille, lättnavigerad och bra! _________________ /Kristian Elisson |
||||
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Såg att menyversionen var uppdaterad nu. Prima! ![]() ![]() ![]() _________________ William Ekström |
||||
2003 års lista finns i arkivet..... 2004 års lista finns inte förräns vi har fått lite mera anmälda...... Men den hittas sen under RACE INFo --> STARTNUMMER |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1206 besök totalt |