| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: en motor att stoppa i en Clio I - 91
|
1247 besök totalt |
|
Re:
nya kammar kostar 7000kr motor ca 10000, sedan fortfarande problem med motorstyrningen så ev vems 8000kr allt 2 köp en orginal motor och trimma med kammar, och chippa orginal boxen 2000 (motor) 7000 kammar +några kronor för ett chip.. _________________ Tony Petersson Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen |
||
|
Den här vore välan inte fel i en Clio http://www.blocket.se/skaraborg/BMW_
_________________ Pontus Oldberg Ring Knutstorp - 1:07.8 Sturup Raceway - 1:10.6 Mobil: 0768 582240 |
||
|
Re:
Tja Joakim, håller på att lösa det hela med klara motorer att stoppa in eftersom jag inte har plats eller utrymme för meck. Det enda alternativet är att stoppa in något rejällt och då lämna bort det för arbete. Du har gett ett fint pris på din men jag har en helt färdig och testad i bra skick för 3k så den går före i mina tankar. Tack ändå! Hoppas vi ses på långlopp nästa säsong
_________________ Dominique Grubestedt Clio 16V - 91 Audi S8 - 99 |
||
|
Re:
Ja, haha! Tänk om man ändå kunde "lösa" det hela sjäkv. Hade varit ett roligt projekt och en absolut livsfarlig Clio I
Däremot funderar man ju på att hitta en vanlig 320i kaross och stoppa in den i inför nästa säsong! _________________ Dominique Grubestedt Clio 16V - 91 Audi S8 - 99 |
||
|
Re:
Tack för tanken men då får jag trubbel vid en större ombyggnad - inga resusrer för det tyvärr...;( om inte du vill göra jobbet vill säga?
_________________ Dominique Grubestedt Clio 16V - 91 Audi S8 - 99 |
||
![]() |
SÄLJES
K: en motor att stoppa i en Clio I - 91
|
1247 besök totalt |