| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S/B: Höjd! JEEP GRAND CHEROKEE Limited V8 -94
|
7099 besök totalt |
|
Har några bilar för mycket, så tyvärr får denna lämna gårdsplanen tyvärr. Är som sagt en Jeep Grand Cherokee Limited v8 -94 ca23400mil Bege skinn och all annan sedvanlig limited utrustning. Ecc - Kyler utmärkt Elstolar Elhissar Farthållare Färddator Infinity Gold högtalare + slutsteg Dock saknas org. huvudenhet, men har fått ljud i grejerna med en Blaupunkt cd. mm. mm. Ingen rost, ens i hjulhus eller trösklar. Nån repa och buckla finns (mest synligt på bagage luckan.) Mkt. fräch invändigt. Finns även dragkrok. Bilen kommer från swisserland! och har instruktionsbok, servicebok, färddator och allt sånt på Engelska/amerikanska Bilen är höjd med 2" puckar och större däck 245/75 16" Kumho KL71 MudTerrain däck på nylackade org. fälgar! Inte ens gått 100mil än. Mkt tysta på vägen för att ha så grovt och fint mönster. Bilen är även skattad och Nybesiktigad ua.. går ända til DEC 2010!! Bilen är även begåvad med en ny Vindruta av Ryds och en "stor" service är genomförd. Alla oljor + filter är bytta i motor, låda (rejält sköljd med 15l olja), fördelningslåda. Även Luftfilter bytt. Nya bromsbelägg runt om. Nytt batteri Delvis nytt avgassystem med en ny 2,5" fullflödesdämpare för lite trevligt muller! Allt detta max 100mil sedan. Prisförslag 35.000:- Finns strax utanför Göteborg 0704-947935 tobias_svenrot@hotmail.com
Här är en bild innan höjningen med lånade hjul!
_________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||||||
|
4wd å v8a är ju inte känt för att vara snål på bränsle precis..
Men jag har inte mätt upp förbrukningen ordentligt någon gång. Så jag vågar inte säga något.. men under 1-1,5l milen lär man inte komma.. _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||||||
|
bakhjulsdriven Folkracebil Gärna Volvo tages som delbetalning!
Eller Billyft, däckmaskiner eller annat "bra å ha"
_________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||||||
|
Jag hade tänkt bjuda en Camaro i byte men det kanske inte känns så aktuellt om du redan har för många bilar? Man hade ju varit kung bland lapphövdingarna med dendär
Förresten, räknas de däck som sitter på som året-runt eller kan farbror blå bli sur på en efter snön fallit? _________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||||||
|
nja en camaro i byte tar ju inte direkt mindre plats!
Däcken är ju m+s märkta, men sen skall dem väl stå med på nån slags lista på godkända vinterdäck här i sverige om det skall vara hel safe. Vet ej om dem gör det. Men jag tror ju ingen bryr sig om å kolla vidare när det är grovmönstrat och M+S märkt. _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||||||
|
Re:
Nä, den tar väl lite mindre plats på höjden men..
Var mest däcken jag tänkte fråga om, en bekant gick nämligen på en nit när han köpte "stora feta terrängdäck" till sin Land Cruiser. De var nämligen inte M+S märkta men säljaren hävdade att det gick bra endå eftersom de hade så grovt mönster. Polisen hade dock en annan åsikt. Nu ska jag sluta spamma, i alla fall tills jag fått loss kontanter. _________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||||||
|
har inte terängkört den på riktigt, så jag har inte kopplat loss krängarna.
Bifogar en liten bild på en "dikesparkering" Så kanske du får en uppfattning om flexet med krängare monterat! Inge vidare bra bild men ändå!
||||||
|
då är den framtagen ur vinter dvalan...
bilen fått en bättre begagnad växellåda cicus 10t mil. Växlar fantastiskt! Säljes, eller bytes/delbetalas mot något användbart typ. saxlyft, 2pelarlyft, däckmaskiner, tig svets. Kontant 25.000:- bytesvärde 30.000:- _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||||||
|
Re:
kanske om jag får 15.000:- kontant! _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||||||
|
Re:
eller vänta lite.. 2200 är väl en liten pinnsvets igentligen? Med tig paket? Känns som 15.000:- imellan var lite för lite i så fall.. långa slangar? minst 5m? _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||||||
|
Re:
Nej det är en 3fas tig på 220a slangarna ligger på ca 5m sen finns det 5m förlängning fast några 15000 är inte intressant att ge emellan _________________ pasi ruusunen |
||||||
|
oki.. sökte lite snabbt och hittar dem som säljer dem nya för ca 15.000:- med 5m slangpkt.
Fanns lite på blocket/tradera lika dana för 8-9000kr Vad värderar du din svets till då? _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||||||
|
||||||
![]() |
SÄLJES
|
7099 besök totalt |