| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: REVOlution 13" fälgar med slicks och regndäck [Sålda]
|
4 besök senaste veckan (3642 totalt) |
|
S: REVOlution 13" fälgar med slicks och regndäck [Såld
1 par 13"x9.5", ET 5, 4x3.75 fälgar, ett par med Dunlop slicks 1 par 13"x10.5", ET -32.5, 4x3.75 fälgar, ett par med Dunlop slicks + att ja skickar med ett sett beg slicks o regndäck! Fälgarna är Revolution racing, den lättaste modellen. Om bultmönstret inte är rätt är dom väldigt lätta att borra om. 2700:-/ paret eller 5000:- för alla 4 076 - 33 95 324 För bild skicka mail _________________ aha?? |
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Millimeter så man slipper fundera på vilken formel man ska använda...
|
||||||
|
Äh! Nu blir jag ju sugen igen!
Vilka däcksdimensioner är det? Vart finns prylarna? Kanske att man kan "råka" förlägga en semestersväng med bilen i trakterna.
_________________ Michael Lindh leg. bildåre projekt mittmotormonster: Dallara X1/9 "Il Bastardo" |
||||||
|
Re:
hej Fram 170/510-13. Bak 210/570-13. däcken finns i forshaga 2 mil norr om karlstad _________________ aha?? |
||||||
|
Säljer du ett sett slicks separat? Jag har 4st 13x9.5" fälgar som jag gärna hade skott med klistrigt gummi
_________________ I garaget: Kadett C -76 V8. Livstids projektet. Audi V8 -91 med RS4 drivlina. https://www.instagram.com/retro_motorsports_garage/ Regards, Johan Eriksson. |
||||||
|
Re:
ja det kan ja göra men jag är osäker på om jag har 4 st likadana däck som passar till 9.5" _________________ aha?? |
||||||
|
Re:
Är de 2 och 2 men olika sort gör de inget, dock kanske slicks + regndäck inte passar så bra ihop Jag har så jag kan få fram smalare fälgar också om de skulle underlätta? Racingslicks skulle vart grymt kul att ha
_________________ I garaget: Kadett C -76 V8. Livstids projektet. Audi V8 -91 med RS4 drivlina. https://www.instagram.com/retro_motorsports_garage/ Regards, Johan Eriksson. |
||||||
|
Re:
Jag kan kolla... vet att jag har 6 o 7" breda slicks _________________ aha?? |
||||||
![]() |
SÄLJES
S: REVOlution 13" fälgar med slicks och regndäck [Sålda]
|
4 besök senaste veckan (3642 totalt) |