Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2593 besök totalt |
kanske inte riktigt rätt avdelning att fråga. men, en kompis till mig har frågat om jag sätta ihop en dvd med massa youtube klipp på bilar som kan ha rullande i sin bildels affär.
men jag reder inte riktigt ut det, visst jag kan få ner klippen från youtube inga problem men jag vet inte riktigt vilket format jag ska använda. gjorde om en 3min klipp till avi fil och då blev den på 845mb. inte riktigt bra. så jag behöver lite hjälp här. _________________ Fredrik Wiell |
||
Finns det inte nån Youtube-channel-grunka som möjliggör att man kan mixa ihop (spela i sekvens) klipp?
Jag har iaf sett nåt som kunde mixa musikvideos som var YouTube-placerade. Visten med detta är att slippa bry sig om det är nån upphovsrätt på det utan bara strömma det från tuben hela tiden. |
||
ok. det ska jag kolla på. _________________ Fredrik Wiell |
||
denna brukar jag andvända när jag drar ner tubenfilmer på datorn, sen e det bara att spela dom med VLC
http://youtubedownload.altervista.or _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2593 besök totalt |