Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1016 besök totalt |
Garageplats nära Ringen!!
Jag ska ner och jobba i Tyskland till sommaren i några månader (4-6). Jag tänkte ta ner min bil så att jag kan köra runt på ringen på helgerna. Dock behöver hyra ett garage nära ringen. Är det någon som vet vart man kan fixa detta?? ![]() _________________ Mvh Patrik Toftered |
||
Hej, Patrik!
Att ha bilen stående hos Ringracing kan kanske vara ett alternativ! Men eg är väl Johann och Anders, som brukar ha sina bilar stående vid ringen, bättre lämpade att svara på din fråga. _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
På www.ring-racing.de hittar du kontaktinfo. Funkar bättre att ringa än att maila och om du mailar så funkar det bäst på tyska. Jag har haft min bil där sedan i våras och har anlitat dem för både mindre och större jobb sedan påsken 2002 och det har alltid funkat bra. Man kan dock behöva ligga på dem för att få saker gjorda i tid men det är inte värre än någon annan verkstad, tvärtom. Mer serviceminded, gladare och trevligare folk hittar man inte någonstans i världen. Billigt är det också. ![]() |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1016 besök totalt |