| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
OT: VW LT31
|
4609 besök totalt |
|
Jag behöver delar till deltransportören (bilen är så gammal; 'att Volkswagen Group Sverige, inte längre tillhandahåller några delar). Var får man tag i delar till en skittgammal LT31:a? Finns det någon LT-klubb i Sverige? _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||
|
Är Grejerna NLA i tyskland? annars borde man kunna plocka hem delar från tyskland
finns så jäkla många inkompetenta VAG reservdelsbutiker i sverige så du anar inte.. kan bara vara skit bakom disken _________________ A l e x l i n d a h l |
||||||
|
Jag har framfjädrar till LT31 i min bertone. så behöver du fjädrar så kan du alltid plocka dom från din gröna kermit :-)
_________________ "It's basic rocketscience" BMW 330ci, BMW 325i,Toyota Celica GT4, Maranello RotaxMax,Kawasaki ZX6R, Yamaha XT660, KTM 250 SFx, cfmoto 450MT |
||||||
|
Re:
De har packningssatser; men jag vill köpa enbart de packningar jag behöver. _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||
|
Re:
Cylinder,ventilkåps,grenrörs och oljetrågspackning går att köpa löst. Sen finns det även packboxar för vev och kamaxel samt ventiltätningar. Men gissa på att du skall ha en insugspackning då den inte finns med i listan på deras hemsida. _________________ Rickard Broman Volvo Amazon -1962 Bantaxi Volvo 142 -1968 |
||||||
|
kolla med ABR www.reservdelar.se du får förvisso gå mot en av deras ÅF först men sen är det bara att söka i sortimentet.
Annars, autoexperten, mekonomen, porschecenter etc _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
|
http://www.vwcustomspeed.com kanske kan hjälpa dig?
_________________ Svante Hoberg No turbos , no superchargers, just pure petrolhead heaven!!! |
||||||
|
Autodelar i Göteborg, www.autodelar.net, kan nog hjälpa dig. De vill iofs oftast att man har art.nr på delen så de vet vad de ska beställa.
Art.nr kan du hitta här: http://www.vagcat.com/epc/. Har för mig att man måste vara registrerad för att se art.nr på delarna. _________________ David Jovén BMW M4 BMW M3 3,2 -96 Såld |
||||||
|
_________________ Joakim Svenhard Kör Porsche 924 TURBO |
||||||
![]() |
Skruva banåkabil
|
4609 besök totalt |