| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Ralf Schumacher i sin ungdom :)
|
2493 besök totalt |
|
Ryktet säger att Ralf och Michael spenderat julen i trakten kring Sälen och Trysil, där de setts körandes en Audi RS6. Nog om det, och över till de otroligt vackra bilderna på Ralf i sin ungdom.
Bilder: Ralf Schumacher Ha en rolig dag!
_________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Exakt, men det är ju halvt slott! Skulle inte klaga om jag haft det
_________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||||
Tack för lite hysterisk andningsgymnastik jag fick just nu
_________________ Magnus Thomé
|
||||
Att jag inte kände igen den som är den bäste F1-föraren genom tiderna får jag leva med.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
|
Re: Ralf Schumacher i sin ungdom :)
Det stämmer bra, det. och Michael hade en litet fjuttigt fyrverkeri på nyårsafton för ynka 1,2 milj. SEK
Polaren så honom i RS6:an vid jul. Trevligt att han har vett att köra en riktig vinterbil _________________ Mvh Eric Lindblad Det som inte går att skruva isär går att slå sönder...
|
||||
|
Här kan ni läsa vad Michael roade sig med när han var över i Sverige. http://www.aftenposten.no/nyheter/sp _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
|
Han hittade tydligen ingen bil i sin "egen" koncern som dög, så om han inte vill köra någon ifrån sina F1-konkurrenters koncerner så är det nog inte så många kvar att välja på.
Annars hade det varit fint med bilder på Schumi i en Merca eller BMW. Jag såg inslaget om honom och Petter S. på sporten och han verkade inte vilja bli fotad i en Audi heller...
_________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
2493 besök totalt |