| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sålda: Fjäderbensstags-fästen
|
1060 besök totalt |
|
Hej! Har hittat ett par fästen till ett Wiechers fjäderbensstag nu när jag rensat här hemma.
Dom har suttit på en BMW E30 men passar säkert dom flesta BMW-modellerna. Det är alltså inget stag utan bara fästena enligt bild.
Pris 300:- Kan skickas, köparen betalar frakten (dom väger typ ingenting eftersom dom är i aluminium så det borde inte bli nån hög frakt). /Magnus _________________ Magnus Lundberg NS 8.33.5 BTG (utan tak) |
|
Är inte det där dom som satt kvar på Lisa efter stölden?
Jävligt sjukt att bara sno staget när man inte får loss fästena...
(Lisa är en i Göteborgsområdet välkänd E30 Touring som jag numera äger, Magnus har ägt henne tidigare) _________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
|
Finns det någon som vet om dessa passar E36 med? (Franzen, har du någon aning?)
Gör dom det så är jag intresserad!
Har iof för mig nu när jag tänker efter att det ska ligga en fjäderbenslagring till E30 här hemma någonstans.. kan ju jämföra den med bilen. Ska kika på detta i helgen, återkommer såfort jag vet om det passar eller ej. är dom kvar så gör vi affär
Edit: Vem fan snor bara staget?? Vad har man för användning av det liksom? Jaja, vissa har ju inte alla sillsorterna på julbordet
_________________ Peter Lundman BMW 318i -83 |
|
Jag har förresten en påse med blandade sladdar, relän och slangar som du kan få när du hämtar dina spacers Franzén... Om du vill ha skiten då alltså. Det är gamla grejer till Lisa tror jag nämligen.
Du har inte hittat en skruvmejsel i höger framdörr på Lisa eller? Jag glömde nämligen den där en gång för många år sen när jag hade loss dörrsidan
Japp det stämmer att det är dom. Förmodligen hann dom svinen inte plocka loss dom då bultarna snurrade på undersidan när dom försökte skruva loss muttrarna. Jag kan jämföra mot Z3'ans fjäderbenstorn i eftermiddag för den har ju samma som E36. Lägger ett inlägg här så snart jag vet. /Magnus _________________ Magnus Lundberg NS 8.33.5 BTG (utan tak) |
|
Haha jag visste väl att det var där den låg...
Jag tappade nämligen bort den när jag höll på med bilen och sen hörde jag varje gång jag svängde lite kraftigt att det slog i höger framdörr och undrade vad fan det var... insåg sen att det måste varit där jag lagt skruvmejseln men orkade aldrig ha loss dörrsidan.
_________________ Magnus Lundberg NS 8.33.5 BTG (utan tak) |
|
Hej hopp!
Jag har fått tag på ett komplett fjäderbensstag
Så jag får tacka för mig. Har dock inte kollat ännu om det är samma som E30, så inte ens det kan jag tillföra
Mvh Peter _________________ Peter Lundman BMW 318i -83 |
![]() |
SÄLJES
|
1060 besök totalt |