| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Nyrenoverad 1,8L GOLF GTI MOTOR -84. Toppskick
|
504 besök totalt |
|
Jag säljer en motor. Jag har renoverat det yttre men det inre är fin fint. Köpte den totalrenoverad och jag har fått kvitto på en hel del så jag vet att den är iordning gjord. Här kommer specen: Nyhonad och grundligt rengjord. NYTT: Vevlager Ramlager Kolvringar Diverse givare Packningar Vattenpump Kamrem och spännrulle Tändstift, oljekylslangar Tänddelar Audis 2,3-liters spjällhus på matchportat insug Kennedy 4-puckad stel sinterkoppling Motorn har bara gått med 76's 20W50-olja Växellådan känns fräsch, har Midland-olja med omega-tillsatser i den. Bra generator och startmotor Pulverlackat tråg och ventilkåpa Grejerna ser ut och är som nya osv osv. OBS!! Motorn har inte varit delad sedan den renoverades så alla packningar och så är perfekta. Motorn är inte helt färdig utan yttre delar behöver monteras (följer givetvis med) och kammremmen behöver ställas in. Bilder finner ni på: http://www.pixbox.se/alb_show_id1108 Pris, 7000kr eller bud _________________ Johan Holmgren Vardagsbil: Nya Volvo V70 2,4d Busbil: Golf GTI -84 Mk1 |
![]() |
SÄLJES
|
504 besök totalt |