| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Billiga torkarblad, Sålda
|
3618 besök totalt |
|
Har ett parti med torkarblad som passar de flesta bilar med så kallad krokfäste. Dessa vindrutetorkare är både billiga och har en lång livslängd. Prissättningen är gjord så att jag förhoppningsvis kommer bli av med dessa rätt så snart. Jag kommer inte att sälja dessa styckevis då jag inte har den tiden eller lusten att åka fram o tillbaka till posten samt att jag inte tjänar några pengar på den här affären utan tänkte erbjuda Rejsafolket billiga torkarblad till både rejsbilen och bruksbilen. Dessa bladen såldes tidigare av Micro och såldes då för ca 90kr stycket. Längden på bladen är 550mm och säljes antingen i kartonger om 10, 20 el 50st torkarblad. Pris på bladen är följande: 10st: 100kr Självklart är dessa priser exkl frakt. Hör av er via Pm om ni är intresserade. Bild på det så kallade krokfästet visas på bilden.
_________________ /Mikael Olofsson Lancia Delta Integrale EVO -91(Såld) Lancia Delta Integrale EVO -92 Repsol (Projekt) |
||
|
Re:
Hej, jag skickar över hela Sverige. Hör av dig om det är rätt längd. // _________________ /Mikael Olofsson Lancia Delta Integrale EVO -91(Såld) Lancia Delta Integrale EVO -92 Repsol (Projekt) |
||
|
Har ett antal lådor kvar nu.
Tar fortfarande emot bud. Vill bli av med dem snarast då demest tar en massa plats. // _________________ /Mikael Olofsson Lancia Delta Integrale EVO -91(Såld) Lancia Delta Integrale EVO -92 Repsol (Projekt) |
||
|
Har fortfarande kvar. Säljer nu dessa till ett väligt lågt pris. 10st för endast 100kr + frakt
Torkarbladen ska passa dessa bilar nedan, även fler bilar än dessa men har inte hela listan: Alfa romeo: 147 156 Audi: 100 A4/S4 A6 TT Bmw: X5 Citroen: Xsara Fiat: Punto Honda: Accord Hyundai: Getz Santa Fe Sontana Mazda: 6 Mercedes: M Slk Mitsubishi: Eclipse Galant Peugeot: 306 405 406 605 Renault: Megane Subaru: Legacy outback Volvo: S60 V70N OBS!!!! Detta är endast en lista jag har gått efter så för att vara helt säkra på att det är rätt längd mät detta så det inte blir fel då jag inte har lust att ta tillbaka torkarblad pga av just detta. Som jag nämnde tidigare så passar dessa torkarblad även fler bilar som inte står på listan. Hör av er via PM _________________ /Mikael Olofsson Lancia Delta Integrale EVO -91(Såld) Lancia Delta Integrale EVO -92 Repsol (Projekt) |
||
|
Då jag nu vill bli av med alla torkarblad kanske det finns ett intresse av någon att köpa på sig en större mängd? Intresserade skickar ett PM så kommer vi överens om ett pris.
// _________________ /Mikael Olofsson Lancia Delta Integrale EVO -91(Såld) Lancia Delta Integrale EVO -92 Repsol (Projekt) |
||
|
Re:
Säljes för 500kr. Annars åker de på tippen inom en snar framtid _________________ /Mikael Olofsson Lancia Delta Integrale EVO -91(Såld) Lancia Delta Integrale EVO -92 Repsol (Projekt) |
||
![]() |
SÄLJES
|
3618 besök totalt |