Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 3408 besök totalt |
Re: Corvette ZR1: 7.38
Jag har som sagt pinsamt dålig koll på hur snabbvarven körs på ringen, så därav min frågeställning. Ärligt talat har jag pinsamt dålig koll på vetten också, och visste inte ens att Mero var gammal raceförare.. ![]() Det finns ju en baksida av myntet också - jag tänkte inte riktigt på den innan bara. ![]() Sååå, vetten är fortfarande snabbare än pårkern, eller? ![]() EDIT: Det kanske inte framgick innan, men jag har inte följt nissantråden säääärskilt mycket. Den började upprepa sig på sid 3 och de följande 97 sidorna orkade jag inte läsa. ![]() ![]() |
||||
Stämmer inte alls. Det är en utomordentligt bra och tankevärd tråd. Skulle säga att det kanske är den bästa tråden på rejsa någonsin. Rätar ut så många frågetecken kring Ringen, chaufförer, chassin etc. Nåväl, i HvS händer är 997 GT2 snabbare. I Mero's kontra Röhrl's händer är ZR1 snabbare. |
||||
Håller med ang. Nissantråden, den var intressant och rolig trots en del pajkastning. Synd att den dog ut. _________________ Axel Tanner |
||||
Anledningen att den dog ut beror på att alla Porschetalibaner insåg att varumärket Porsche gjorde bort sig genom att anklaga Nissan för fusk. Tråden tog helt enkelt ut sin rätt även om det tog ett gäng sidor.... ![]() |
||||
Nissan bara fuskar! Jag körde en 370Z och den var mest bara skit. En bil för att sladda i rondeller med och det är förmodligen samma visa med den där GT-R:en... Porsche & PDK det är fan modellen. Vilken effektivitet, harmoni och körkänsla. *ryser av vällust* _________________ Jörgen Eriksson |
||||
Nja, den bästa tråden om ringen är faktiskt den om hur märket skall sitta. ![]() _________________ Jens Lanvin |
||||
![]() ![]() |
||||
Haha, ja så var det nog. Och eller att allt redan sagts... några gånger. ![]() _________________ Axel Tanner |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 3408 besök totalt |