Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1678 besök totalt |
_________________ Patrik Rosén Speedlab Crew - http://www.speedlab.se 3D-printing/Design - http://www.brainglow.se Instagram - https://www.instagram.com/brainglow.studios/ |
||
Den där har diskuterats rätt flitig på märkesforumen...
Riktigt snyggt bygge (förutom en del detaljer på bakclammens nedre del, viköppningen som är gjord för elise/exige funkar inte utan viss modifiering på en speedster) Tyvärr är hela bygget mer show än go... Det finns tex ingen större anledning att göra flipfront fram och om man nu gör det varför behålla orginalluckan separat? ![]() En ledad bakclam är däremot mer intressant, men egentligen så är det ju bättre med en lösning som gör att man bara kan plocka bort den helt på ett enkelt sätt... Det finns många tekniska lösningar på den där bilen som är riktigt konstiga och omotiverade utom just utseende mässigt. Nu kan väl det vara helt OK, men man ska ha klart för sig att det där är en speedster som är byggd för att se rejsig ut, inte för att vara rejsig. _________________ Mattias Meldert ![]() |
||
Det var inte meningen att döda diskussionen i tråden...
Det här är ju ett utmärkt tillfälle att diskutera vad som är rejsigt kontra vad som ser rejsigt ut... Titta på alla bilderna i länken (se första inlägget) och kommentera lösningarna... Vad tycker ni tex om infästningen av bältets femte punkt? ![]() _________________ Mattias Meldert ![]() |
||
6x9'orna högtalarna är ett måste i en rejsbil iallafall ![]() ![]() _________________ M v h Stephan Berglund BMW M3 E36 -97 |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1678 besök totalt |