| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
HALTECH E6K komplett sprut
|
2506 besök totalt |
|
Fullt fungerande sprut, komplett med en sliten laptop & programvara -bruksanvisning i bokform samt PDF -tillhörande givare, vattentemp & lufttemp -Haltech S2-givare med 5st magneter för trigger & home-signal 4, 6 & 8 cyl (NYTT!! kostade ca 2500kr för ett par månader sedan, inte använt sedan dess) -multikontaktstycken för torpedvägg -MAP-sensor -mera prylar medföljer men har inte allt i huvudet. OBS! Givetvis kan man även använda 58x skiva (60-2) eller annan typ av standard-trigger ihop med VR- eller HALL-givare istället för Haltechs S2-givare & RE-magneter! Klockrent för 4, 6, 8-cylindriga maskiner! Detta kan även köras på laptop med Win XP! Lägger upp det här på rejsa igen, innan det läggs ut på andra sidor! Säljes pga tappat intresse! Frågor välkomna här via rejsa, eller via mail ( barre23@hotmail.com ) samt på 073-319 69 15 dagtid! Nytt pris: 6.000:- eller ett vettigt bud! _________________ B "barre" Mårtensson Audi urquattro -85 Audi 80 GTE quattro -86 _______________________ SLC Kalmar, ORM AB, Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack |
|
nu har det gått ett tag & bilen har förvisso varit igång, MEN för många gissningar kring inkoppling i en 5cyl motor gör att jag säljer sprutet vidare.
OBS! Allt gällande själva sprutet fungerar till 100%, så det är INTE därför det säljes vidare! Priset kan diskuteras, men jag är inte i ekonomiskt behov av pengar så det läggs hellre på hyllan än att jag skall skänka bort det! Dock är jag ganska trött på det
Jobbar för tillfället natt & kanske inte kan nås via mobilen. _________________ B "barre" Mårtensson Audi urquattro -85 Audi 80 GTE quattro -86 _______________________ SLC Kalmar, ORM AB, Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack |
![]() |
SÄLJES
|
2506 besök totalt |