Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 2 besök senaste veckan (28418 totalt) |
_________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
||
_________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||
Det är tänkt att ja skall köra lite, blir ju primiär imorgon..
sitter o velar fortfarande om ja skall slänga på r däcken på fälgarna eller köra med gat däck. ser ju ut o bli hyfsat bra väder.. _________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
||
Re:
Klart du ska R-däck, dom blir varma imorgon, jag lovar ![]() ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||
Ahh nu blir det gat däck hinner inte åka in o lägga på rdäcken,, När kommer ni vara där uppe imorgon??
_________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
||
Det gick ju inte som ja vile på mantorp..
första vändan komm ja 3 varv tror ja, Körde in i dpå pga miständningar.. andra vändan kom ja nog bara 2 varv bilen gick snålt.. Kom in i depån med skrikande pumpar. packade ihop o körde hem strax efter tre o komm till ödeshög där började den leana igen lyckades ta mig in till macken. Test körde alla 3 pumparna o de fungerade atartade bilen o körde vidare kom precis innanför jönköpings tullar när det hände igen.. Lyckadess rulla in på en av fart.. Blev ja förbannad o bärjade riva ut innredning för att komma åt för pumpen i tanken. Svor aning när ja upptäckt att min garage kompis nallat verktyg från min verktygs väska som ja behövde. Men ja lyckades ändå riva ut pumpen o hitta felet.. 040 pumpen var igen satt.. > ![]() ![]() Ja hoppas inte motorn har tagit skada.. Skall göra en inspektion nästa helg.. _________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 2 besök senaste veckan (28418 totalt) |