Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1595 besök totalt |
_________________ Joachim Osbeck Lotus Elise S2 111 |
||
Med den kvinnan i bilen behöver man inte ljudet från rakskurna drev och turbokvitter..
Hon gör det med stil. _________________ Henrik Landén Vw caddy tdi 06:a Vw Polo 82:a AKA dödspolon VW jetta mk:1 84:a Renault clio rt 91:a Volvo s40 97:a |
||
_________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||
Den va riktigtkul
![]() Men för en som är ny i banracingvärlden, vilken bana är det , verkar vara ett utflyktmål i sommar 2010, med bmw m3an ![]() Mvh Mattias _________________ Mattias Talonen Bavariacup 2017 2:a i std klass Bmw 135 m3 GTR banracingbil Husqvarna 350 2020 Enduro Husaberg 570-11:a RallyRaid Mustang cab 07:a |
||
Ring Knutstorp _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||
På minner mig om ett klubbmästerskap vi hade samtidigt var det någon typ av bilsportsdag.
Klubben hade inte haft någon rallytävling det året så km:et skulle köras på folkracebanan. Vi skulle köra 4 varv 3 gånger och tiderna skulle slås ihop. och på väg ut på första rundan kom någon med en kvinna som skulle åka med! Jag tror hon gallskrek från det jag la i tvåan till målflagg, men är det race så kan man ju inte slå av ![]() _________________ Gerhard Petersson |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1595 besök totalt |