Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2 4287 besök totalt |
Något säger mig att framvagnen på den bilen är lätt modifierad ![]() Underbart att dom disskuterar hurvida det där inte är konst ![]() |
||
Helt OTROLIGT vad han gör lite bakom spakarna, snacka om att ha precision när han slänger runt bilen initialt, att få den exakt som han ska ha den o sen "bara" åka med o räta upp till slut!!! Inte tokmassa korrigeringar utan tvärtom, toklugnt o städat. Fantastiskt! _________________ ![]() |
||
Andrew: Jag missade precis Drift matsurin me 2 dagar i somras.. Vad ger du för den timingen..
![]() _________________ Daniel Gardh Mazda Rx7 FD3S "Touge Monster" |
||
Jag var dessvärre bara där och spec'ade, men herre jösses vad det sög i ut o köra tarmen. GP banan verkade vara öppen för körning som inte enbart gick på bredden, där hade nog subban trivts. Men men, pengar ![]() Får se när man har råd att åka dit igen, men nästa gång lutar det åt något sådant här: http://www.powervehicles.com/driftli Drift school med team orange, kan det bli bättre? ![]() Det var bara den där lilla biten om att ha råd ![]() |
||
Säg till innan bara för jag känner Andy.
![]() Jo, jag blir skapligt sugen varje gång vi åker på events också. Men det blir mest fota, och åka med. Åkte en tävlings Rx8 på Tsukuba i somras.. _________________ Daniel Gardh Mazda Rx7 FD3S "Touge Monster" |
||
Bo vid ebisu!!! ![]() ![]() Lär nog dröja ett tag innan jag får tummen ur och åker ned dit, men jag har garanterat av mig innan ![]() |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2 4287 besök totalt |