| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW M535i 1986 "Achatgrün"
|
3557 besök totalt |
|
Nu är den till salu... Befinner mig i en helt ny livssituation, och det finns inte längre någon återvändo, den SKA säljas! Dock kommer jag inte att kunna lämna ifrån mig bilen riktigt än, utan siktar på en slutgiltig affär framåt slutet på mars, början på april. Meningen med att annonsera redan nu är att kunna samla in seriösa bud, och att jag inte vill stressa fram en försäljning. Bilen kräver dessutom visst monteringsarbete för att kunna bli fullt körbar. Den kommer att säljas besiktigad och skattad All info och bilder finns i biltråden: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Prisbilden bedömer jag har gått upp en hel del de senaste året, och jag vill även se om de bud jag fått de senaste säsongerna fortfarande kan bli verklighet.... Pris: 85.000kr eller bud. Bilen är verkligen en av dom absolut mest påkostade i landet, och jag vet att den har kostat mer än det dubbla att få i det här skicket. Så vill man ha en "färdig" bil med både skick och prestanda så är detta en perfekt möjlighet! Hör helst av er via PM, mail eller på telefonnr är 070-2842773 _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||
|
Ja ha... nu när vårsolen börjar sprida sin första rejsavärme kanske det börjar rycka lite i nostalgiker-benet på någon av er där ute
?
Hör av er för mer info! o du Abbe... klart du ska ha en fin E28 OCKSÅ
_________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||
|
Re:
Ja, jag är inte alls omöjlig, men det är min bättre hälft! Nä, det räcker med en bil som står för det mesta. Har du inte möjlighet att ställa undan den några år? Tror du kommer att ångra försäljningen av den här bilen!
_________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||
|
Nu börjar det dra ihop sig...
Har kommit in några bud, men vill gärna få in fler Säsongen är ju snart igång, ingen mer som är sugen?
_________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||
|
Den finns fortfarande kvar...
Har haft en mycket seriös spekulant som har bjudit begärt pris, men fick idag besked om att han blir av med jobbet i slutet på sommaren, så han backade ur i sista sekunden
Nya friska tag igen
||
|
Ja ha... sista chansen för säsongen
Efter 4 st "seriösa" köpare som har bestämt hämtningsdag, betalningssätt och lovat att "pengar är inget problem", är jag nu mer än lovligt trött på skojare som inte vet vad dom håller på med Lyckligtvis har detta inte varit någon här ifrån rejsa Med andra ord, är du intresserad av att göra en bra affär, och står för ditt ord, är du varmt välkommen att höra av dig... annars inte! Detta är inte för att jag vill låta sur och tvär, utan för att jag helt enkelt är trött på folk som lovar guld och gröna skogar, men håller inte ens till en risbuske! Jag visar gärna upp bilen för provkörning, bara att komma och titta
Vad sägs om att göra ett entusiastfynd nu innan vintern kommer
||
|
Välkommen att lägga in en annons på www.e28.se
Personligen tror jag du finner köpare på bmwcs eller på "sidor med mer välbärgade besökare" _________________ Charlie Andersen _____________________ BMW 635i -84 BMW 635iA -87 BMW 528i -97 BMW 740iA -99 |
||
|
Re:
Tack för inbjudan! Men bilen är en "äkta rejsa-bil" och skulle nog få svårt att hitta rätt bland alla original-frälsta själar på dom forum du förespråkar Jag har faktiskt försökt på lite mer renodlade BMW-sidor, men resultatet blir bara att folk som är seriöst intresserade hoppar av när dom inser att den är betydligt bråkigare att köra med på söndagsturen än vad dom hade förväntat sig , så därför vill jag att en riktig rejsian ska ta över bilen i framtiden, för det är den värd
Nu ställs den undan för vinterförvaring till våren, om det inte dyker upp en sista-minuten-spekulant med en hel väska pengar till helgen
||
![]() |
SÄLJES
|
3557 besök totalt |