| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
KÖPES: ledlager 18mm hål , fjädrar 78.5 invändigt
|
699 besök totalt |
|
Behöver lite delar i nya el nyskick ska dom vara. 2 el 4st ledlager av motorsport kvalitet 18mm hål till nya topplagringar 2st fjädra 78.5 invändigt (har sams byggsats) skriv vad ni har.. ev 2st M14 uniballs invändig gänga pma el mejla Franzens-racing@hotmail.com _________________ NIKLAS FRANZEN |
||
|
Re:
Kolla på http://www.sellholm.se/ jag köpte mina ledlager där, bra priser. MVH Peter _________________ Peter Henblad addio Elcentraler BMW E46 -99 Coupe GTR BMW E31 -92 850I
|
||
|
jag köpte ledlager på momentum skf.
dock så tror jag inte det finns ledlager med 18 hål. så man får svarva en hylsa å sätta i. (köpte topplagringar av sellholm och det skulle vara 18 hål i lagret men dom satte i en hylsa där) så jag tror det är svårt att hitta... lycka till. _________________ Johan Andersson.... det ska gåå fooort.. |
||
|
vet mkt väl var det finns att köpa nya mec move har många med 18mm hål i motorsportkvalitet likaså alshell.. men tänkte först om nån hade liggandes sellholm är uteslutet 7-800kr st ä inte billigt precis. har hittat många i industrikvalte gratis men vågar mig inte på att använda dom sfro blir inte glada då heller..
får väll bli mec move .. _________________ NIKLAS FRANZEN |
||
![]() |
SÄLJES
|
699 besök totalt |