| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Behöver låna en 1/4" unf/rörgänga tapp i sthlm?
|
1310 besök totalt |
|
Hej jag skulle behöva låna en 1/4" unf/rörgänga tapp för att gänga 2st hål i min växellåda (aluminiumgods) antingen lånar jag tappen eller så tar jag med lådan så kan detta göras på plats. Bjuder gärna på en vetelängd för besväret till dig och dina jobbarkompisar
Håller du till i sthlm söderort så är det ett plus _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||
|
Re:
Det vore ju guld
_________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||
|
Nu är inte detta aktuellt längre, efter en osanoik historia som jag kan dra en annan gång
_________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||
|
Re:
I korthet kan man säga att jag letat en hel del efter denna gängtapp bla på jobbet där det finns lådvis med olika tappar. Hur som så fick jag lite verktyg av min morfar och däribland en låda med borrar, i denna låda hittade jag på 2st nya gängtappar.....................den ena var 1/4" unf rörtapp som jag letat efter Ganska otroligt att den skulle dyka upp där.
||||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1310 besök totalt |