| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sparco Corsa Racestol
|
1613 besök totalt |
|
Sparco Corsa Racestol
En Sparco Corsastol gives ett nytt hem! Säljes pga att inga av mina vänner får plats i den! Den är provmonterad i en Golf V R32 (fästen till Golfen medföljer om det önskas) och har några få repor på undersidan pga en klåpig montör, men det syns inte.
det som medföljer är: Stolen (glasfiber ca 8kg) Aluminium-stolsfästen Fäste till Golf V R32 (valfritt) Extra svankstöd bältesspänne för 3-punkt hör gärna av er på PM eller via blocket om det är intressant! Extra extra Rejsarabatt! nu endast 3700:-! http://www.blocket.se/stockholm/Spar _________________ Sebastian Bryant-Meisner, legitimerad Nürburging-fanatiker
|
||
|
Jag har en alldeles för bred Sparcostol och söker en smalare (riktigt smal, är 186cm och väger 76 i mundering och vill sitta tight as hell)
Längd och vikt på er som inte får plats? Kan tänka köp eller byte om bara stolen är smal nog...
|
||
|
Re:
Vill du provsitta kan du juh besöka Streetperformance i GBG, är juh inte allt för långt.. Enda problemet jag kan se med corsa är om du ska köra med 4/6punkt, axel genomföringen kanske blir för låg.. /Levinsson _________________ Tobias Levinsson - olsfors (Borås) Mazda Rx-7 FD || |
||
|
Re:
hmm du är 3 cm längre än mig och jag sitter jäkligt bra i alla fall! skicka gärna location i pm! tyvärr behövs pengar så byte önskas ej _________________ Sebastian Bryant-Meisner, legitimerad Nürburging-fanatiker
|
||
![]() |
SÄLJES
Sparco Corsa Racestol
|
1613 besök totalt |